JAPAN TIME: Sep / 28 / 2020 00:27 AM (JST)
*Currently we are working 24/7,
but the working hour might be changed due to the impact of COVID-19.

User Review


Total rating

Total Score0.0 0 reviews
Accuracy of Information0.0
Communication0.0
Time of Delivery0.0
Recommend this Seller?
YES
0
NO
0

Recent 6 months

Total Score
0.0 0 reviews
Accuracy of Information0.0
Communication0.0
Time of Delivery0.0
Recommend this Seller?

YES 0

/

NO 0

*The data is summarized from January 2011.

helpHow to read the review

535 reviews found

YES 2001 Nissan X-Trail

Buyer:
MOZAMBIQUEchu****
Date:
May / 27 / 2019 (JST)
Accuracy of Information:
5.0
Communication:
5.0
Time of Delivery:
5.0
I recommend this seller.

NO 1996 Subaru Legacy Touring Wagon

Buyer:
GERMANYNeo****
Date:
May / 25 / 2019 (JST)
Accuracy of Information:
1.0
Communication:
2.0
Time of Delivery:
1.0
This company LIE 100% about the car condition and also the Fotos at cartradeview is a complete other car !!!!! SO DONT BUY from this COMPANY The km at the side was 35.000km at the car paper it 256.000km ! They said it’s Rost free but it has holes from rust in the complete car ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DONT BUY DONT BUY DONT BUY !!!!!!!!!!!!!

NO 1995 Toyota Landcruiser 80

Buyer:
IRELANDKha****
Date:
May / 16 / 2019 (JST)
Accuracy of Information:
2.0
Communication:
2.0
Time of Delivery:
2.0
i was told no rust under the body, right rear side was very rusty and flakes were falling off. looks like some one worked on the engine head or replaced it. As there is loose bolt on rocker cover and the engine is very noisy and knocking very badly. i will not recommend this seller to anyone. Actually the seller has never been honest from start. i purchased one landcruiser and i was told it has problem so i should buy other landcruiser.

NO 2007 Honda Fit

Buyer:
NETHERLANDS ANTILLESBel****
Date:
May / 05 / 2019 (JST)
Accuracy of Information:
1.0
Communication:
2.0
Time of Delivery:
3.0

YES 1999 Nissan Skyline

Buyer:
CROATIAzar****
Date:
Apr / 29 / 2019 (JST)
Accuracy of Information:
5.0
Communication:
5.0
Time of Delivery:
5.0

YES 2005 Hino Dutro

Buyer:
ZAMBIAsir****
Date:
Apr / 26 / 2019 (JST)
Accuracy of Information:
3.0
Communication:
5.0
Time of Delivery:
2.0
I got the vehicle, although not the one on the picture and negotiated, i still love the one i received. On the way from Dar es Salaam to Lusaka, it lost pulling power twice due to accelarator sensor but i will attend to it. As a second hand vehicle also, i need to attend to the suspension. The shipment schedule was also delayed. I am happy because overall its a big vehicle that i needed.

YES 2001 Toyota Altezza

Buyer:
AUSTRIA_Th****
Date:
Apr / 04 / 2019 (JST)
Accuracy of Information:
5.0
Communication:
5.0
Time of Delivery:
5.0
Everything worked out very well. Thank you

NO 2005 Mazda RX-8

Buyer:
NEW ZEALANDtho****
Date:
Mar / 30 / 2019 (JST)
Accuracy of Information:
1.0
Communication:
1.0
Time of Delivery:
1.0
carwas not as advettised was advertised ad 2000cc also was accident damaged atleased 2times had time delay in getting docs u hasnot responded to fix issues unless your company makes compension it is not recomended to any one should be blacklisted

NO 2005 Nissan Murano

Buyer:
CONGO, THE DEMOCRATIC REPUBLIC OF THESal****
Date:
Mar / 18 / 2019 (JST)
Accuracy of Information:
1.0
Communication:
1.0
Time of Delivery:
1.0
the is the stolen seller, hi change the car part (spare ) you pay correct car but hi send you the damaged car and say it was done by the shipping company, this is not good seller
Reply to comment:
Dear Sir, Please be honestly! We sent you car according invoice and according all photos and according chassis number TZ50-009050. We didn't change any parts. We sent you with all parts at the picture. The reason is battery was small size. He want to refund for battery US$1130.

NO 1996 Mitsubishi Pajero

Buyer:
ZIMBABWEMat****
Date:
Mar / 05 / 2019 (JST)
Accuracy of Information:
2.0
Communication:
3.0
Time of Delivery:
1.0
This vehicle was a replacement vehicle because the original was found to have a fault and I am extremely greatful for the honesty of the seller and their willingness to look for replacement. However, shipment took more that 2 months longer than any vehicle i have ever ordered from Japan. To compound issues, I got two different B/Ls and in the end was left guessing which one was the correct one.